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Casos de éxito

Centro Médico Elda

Entrevista a la Dra. Ruth Sánchez, directora del CENTRO MÉDICO ELDA.

Casos de éxito

El CENTRO MÉDICO ELDA,és un centre de salut amb unitats clíniques multiprofessionals la finalitat de les quals és fomentar una atenció sanitària el més integral possible al pacient. La doctora Ruth Sánchez, ens explica la seva experiència amb el programari de gestió DASIeCLÍNIC.

Quines van ser les qualitats principals que exigien en buscar un programa de gestió per a la seva clínica?
Que fora un programa pràctic, fàcil d’usar i polivalent i que, en un futur pròxim, s’acomodés a més especialitats mèdiques, ja que un dels nostres projectes era ser un centre multidisciplinari, com és, ja, actualment.

Per què es van decidir per DASIeCLíNIC?
Quan vam conèixer com funcionava el programa d’escriptori de DASI – el DASI Clínic- ja determinem que era l’idoni. Després ens inclinem per la versió en línia (DASI eCLÍNIC), perquè ens va semblar més funcional.

Han millorat les condicions organitzatives en la seva clínica des que usen el nostre programa?
Per descomptat que ha augmentat la nostra capacitat organitzativa. Ara, ja som un centre multiespecialitat i és imprescindible establir una bona coordinació que ens permeti dispensar, a cada pacient, l’atenció que mereix.

Quins són les funcions que més utilitzen del DASIeCLÍNIC?
L’agenda – interrelacionada amb diversos usuaris, tant a nivell diari com setmanal com mensual i amb l’estructura multiprofessional que precisem- , la gestió de visites diàries i les alertes, tot el relatiu a la facturació, a informes, a qüestionaris, i la més usada pel nostre departament de Ginecologia que és la que permet poder agregar i adjuntar imatges als informes.

Van tenir dificultats a l’hora d’efectuar el canvi de programa respecte al traspàs d’usuaris?
No recordo aquest fet com a significatiu. Al meu entendre va ser un procés lleuger, fluid i es van complir i van respectar les dates previstes per al traspàs de dades.

Coneix els nostres webinars? (cursos de formació gratuïts, en línia)
Sí. Ens hem apuntat a alguns. Van molt bé tant per a aprendre conceptes com per a refrescar els adquirits.

Valori l’atenció al client i postvenda.
Sempre que hem establert contacte amb DASI, si ens ha sorgit algun contratemps o hem tingut algun dubte, hem estat atesos amb amabilitat i les solucions han arribat en marges de temps tan ràpids com efectius.

Com sap, el programa es va actualitzant periòdicament. Rep bé les actualitzacions?
Sí. A través del correu intern ens envien una “alerta” perquè coneguem la nova versió.

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Casos de éxito

El CENTRO MÉDICO ELDA, es un centro de salud con unidades clínicas multiprofesionales cuya finalidad es fomentar una atención sanitaria lo más integral posible al paciente. La doctora Ruth Sánchez, nos explica su experiencia con el software de gestión DASIeCLÍNIC.

¿Cuáles fueron las cualidades principales que exigían al buscar un programa de gestión para su clínica?
Que fuera un programa práctico, fácil de usar y polivalente y que, en un futuro próximo, se acomodara a más especialidades médicas, puesto que uno de nuestros proyectos era ser un centro multidisciplinar, como es, ya, actualmente.

¿Por qué se decidieron por DASIeCLíNIC?
Cuando conocimos como funcionaba el programa de escritorio de DASI – el DASI Clínic- ya determinamos que era el idóneo. Luego nos inclinamos por la versión on line (DASI eCLÍNIC), porque nos pareció más funcional.

¿Han mejorado las condiciones organizativas en su clínica desde que usan nuestro programa?
Por supuesto que ha aumentado nuestra capacidad organizativa. Ahora, ya somos un centro multiespecialidad y es imprescindible establecer una buena coordinación que nos permita dispensar, a cada paciente, la atención que merece.

¿Cuáles són las funciones que más utilizan del DASIeCLÍNIC?
La agenda – interrelacionada con varios usuarios, tanto a nivel diario como semanal como mensual y con la estructura multiprofessional que precisamos- , la gestión de visitas diarias y las alertas, todo lo relativo a la facturación, a informes, a cuestionarios, y la más usada por nuestro departamento de Ginecología que es la que permite poder agregar y adjuntar imágenes a los informes.

¿Tuvieron dificultades a la hora de efectuar el cambio de programa respecto al traspaso de usuarios?
No recuerdo este hecho como significativo. A mi entender fue un proceso ligero, fluido y se cumplieron y respetaron las fechas previstas para el traspaso de datos.

¿Conoce nuestros webinars? (cursos de formación gratuitos, on line)
Sí. Nos hemos apuntado a algunos. Van muy bien tanto para aprender conceptos como para refrescar los adquiridos.

Valore la atención al cliente y postventa.
Siempre que hemos establecido contacto con DASI, si nos ha surgido algún contratiempo o hemos tenido alguna duda, hemos sido atendidos con amabilidad y las soluciones han llegado en márgenes de tiempo tan rápidos como efectivos.

Como sabe, el programa se va actualizando periódicamente. ¿Recibe bien las actualizaciones?
Sí. A través del correo interno nos envían una “alerta” para que conozcamos la nueva versión.

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