Casos de éxito
El CENTRO MÉDICO ELDA,és un centre de salut amb unitats clíniques multiprofessionals la finalitat de les quals és fomentar una atenció sanitària el més integral possible al pacient. La doctora Ruth Sánchez, ens explica la seva experiència amb el programari de gestió DASIeCLÍNIC.
Quines van ser les qualitats principals que exigien en buscar un programa de gestió per a la seva clínica?
Que fora un programa pràctic, fàcil d’usar i polivalent i que, en un futur pròxim, s’acomodés a més especialitats mèdiques, ja que un dels nostres projectes era ser un centre multidisciplinari, com és, ja, actualment.Per què es van decidir per DASIeCLíNIC?
Quan vam conèixer com funcionava el programa d’escriptori de DASI – el DASI Clínic- ja determinem que era l’idoni. Després ens inclinem per la versió en línia (DASI eCLÍNIC), perquè ens va semblar més funcional.Han millorat les condicions organitzatives en la seva clínica des que usen el nostre programa?
Per descomptat que ha augmentat la nostra capacitat organitzativa. Ara, ja som un centre multiespecialitat i és imprescindible establir una bona coordinació que ens permeti dispensar, a cada pacient, l’atenció que mereix.Quins són les funcions que més utilitzen del DASIeCLÍNIC?
L’agenda – interrelacionada amb diversos usuaris, tant a nivell diari com setmanal com mensual i amb l’estructura multiprofessional que precisem- , la gestió de visites diàries i les alertes, tot el relatiu a la facturació, a informes, a qüestionaris, i la més usada pel nostre departament de Ginecologia que és la que permet poder agregar i adjuntar imatges als informes.Van tenir dificultats a l’hora d’efectuar el canvi de programa respecte al traspàs d’usuaris?
No recordo aquest fet com a significatiu. Al meu entendre va ser un procés lleuger, fluid i es van complir i van respectar les dates previstes per al traspàs de dades.Coneix els nostres webinars? (cursos de formació gratuïts, en línia)
Sí. Ens hem apuntat a alguns. Van molt bé tant per a aprendre conceptes com per a refrescar els adquirits.Valori l’atenció al client i postvenda.
Sempre que hem establert contacte amb DASI, si ens ha sorgit algun contratemps o hem tingut algun dubte, hem estat atesos amb amabilitat i les solucions han arribat en marges de temps tan ràpids com efectius.Com sap, el programa es va actualitzant periòdicament. Rep bé les actualitzacions?
Sí. A través del correu intern ens envien una “alerta” perquè coneguem la nova versió.
Gestiona online tu clínica o consultorio médico
Con Dasi eClinic gestiona tu consulta o clínica en tiempo real y desde cualquier dispositivo.